torsdag 25. mars 2010

Vinnere av min Give Away!

Hei alle sammen! fy søren og sent dette ble, beklager det altså. Jeg regner jo med at noen er litt spente. Jeg håper iallefall det :-)

Ooooooog.....

Vinnerne eeeeeeer......

Trekke, trekke! Puh! Maaange lapper denne gangen!
Neste gang får jeg gjøre det på en litt mer moderne måte *hihi*

1. premie:

Hurra! Hurra!
Gratulerer så mye til alle 3!

2. premie:

3. premie:

Tralala, jeg synger ut mine gratulasjoner til alle 3!

Jeg håper at dere blir fornøyd med produktene! :-)

Tusen takk til alle som var med!
Flere Give Away kommer, for det er så gøy å gjøre dagen litt bedre med noen overraskelser!

Ha en fin-fin kveld videre alle sammen! *stor klem til alle som vil ha*


5 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Gratulerer til alle vinnerene ! ♥

Håper du koser deg masse med den nye bloggen Liv, masse gode tips der inne ! ♥

Ønsker deg en nydelig helg ! ♥

Klem Anette

Tove `blogg verden sa...

Gratulere så mye til alle tre vinnerne : ))
Ha en flott påske alle sammen : )
Klem

Lillebea sa...

Hurra! Jeg som aldri vinner noen ting :D

Skal sende deg e-post NU ;)

Marit sa...

Har du sett på maken - nå tror jeg jammen ikke verden står til påske.....hehe!
Dette var en skikkelig god overraskelse etter en rimelig slitsom uke.
Tusen tusen takk for at jeg fikk være med på denne "give awayen"
Ønsker deg og dine en riktig så fin påske!
Stor klem fra Marit

Eline den fine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten