tirsdag 29. september 2009

I hagen min er det fortsatt sommer!

I dag våknet jeg av at min kjære forteller meg at han måtte skrape bilen, for det var is på rutene! For meg som er 100% sommermenneske vil jeg ikke påstå at det var den beste måten å våkne på. Så da morgenrøyken skulle inntas på verandaen, var jeg nødt til å ta en runde i hagen.
Vi kjøpte huset vårt for 11 måneder siden, så denne våren og sommeren har vært veldig spennende med tanke på alt jeg har plantet, og ikke minst det som var i hagen fra før. Dessuten er det en stund siden jeg har vært i hagen, for det har vært så kaldt og guffent, med regn og vind.

Men jeg skal si at jeg fikk en overraskelse når jeg gikk rundt, for hos meg blomstrer det som aldri før. Det er akkurat som om plantene har begynt på runde nr. to med blomstring. Så i og med at jeg har ny blogg, og fordi det var så utrolig fint måtte jeg hente kameraet.
Under kan du se stemningsbilder fra hagen, er det ikke nydelig?
Så dermed kunne jeg bevare humøret og sommerstemningen litt lenger :-)


Klikk på bildet for å se det litt større :-)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten